Glöm det

Glöm det jag skrev i inlägget innan! Jag har ju tänkt helt knasigt =S För det första så jobbar man oftast inte längre än till man är 65 och man börjar ju oftast inte jobba föränn man är 19-20 år så såstor del av livet blir det inte iaf. Jag fick nog ner mer av vad jag tyckte det kändes som än något egentligt tillförlitligt. Men men...

Jag har ett jätteproblem!

Jag vet inte vad jag ska prata med min pojkvän om. Vi har verkligen inget att prata om. Det har hänt under de säg...tre senaste åren att det lyser igenom när man kommit in på något att vi absolut har saker gemensamt och kan prata och diskutera intressanta saker men det har tyvärr inte hänt så ofta som sagt. Jag vet inte om det handlar om att vi kanske är för vana vid varandra att vi av den anledningen inte har nåt att prata om eller något annat kanske. Jag vet att jag är rädd för att ta upp fel saker med honom och få honom att må dåligt iaf. Så tillbaka till ruta ett...vad kan jag prata med honom om?

I alla övriga aspekter funkar det jättebra. Vi älskar varandra väldigt mycket och vi vet var vi har varandra och vi litar på varandra helt och hållet. Vi kan bråka på ett bra sätt och har hittills alltid lyckats prata ut med varandra och lyssna ordentligt och sen komma fram till en lösning. Att kunna bråka på ett bra sätt är verkligen jätteviktigt och det känner jag att vi kan.

Få se vad mer...vi anstränger oss för varandra, offrar saker och tid för varandra, vi vill samma saker här i livet, tycker samma om det mesta. Ja listan fortsätter. Jag älskar min Johan. Jag måste få det här att fungera! På ett eller annat sätt ska jag få det att fungera!

På tisdag och onsdag är jag ledig och då ska jag iväg till Johan. Tänkte laga mysmiddag med efterrätt och så. Sen kollar vi säkert på en film som vanligt. Vi har en del kvar som vi inte har sett än. Eller åtminstone som Jag inte har sett. De är ju trots allt på hans dator. Jag hade gärna badat badkar sen men han har inget badkar och det har förresten inte jag heller. Måste få det fixat snart!! Jag älskar att bada badkar.

Men nu måste jag sova...har en stängning kvar innan mina två lediga dagar.

Lina

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0