Något mycket märkligt hände mig ikväll...

En av killarna på jobbet som jag brukar snacka med berättade idag att han är intresserad av en av de nya tjejerna som kommit in över sommaren. Och jag blev svartsjuk!

Alltså han är jättetrevlig att prata med och schysst och så men han är fortfarande väldigt ung och barnslig och så särskilt bra ser han inte ut i min mening heller. Jag är alltså inte intresserad på det viset men jag hade mycket gärna haft honom som god vän. Av någon anledning så vill jag att han ska vara intresserad av mig tror jag. Antar att man såhär på äldre dar behöver känna sig åtråvärd och behövd av någon annan än pojkvännen...hmm...mysko det där...

I vilket fall som helst så var det säkert det som gjorde att jag kände det där stygnet av svartsjuka. Han är min liksom...men har han iaf valt en bra tjej. Jag gillar henne och hon är jättesöt så jag är jätteglad för de bådas skull och så får vi se om de får ihop det =) Jag har iaf lovat killen att inte säga något till någon och det tänker jag absolut inte göra.

Knepigt hur man kan känna såna dumheter. Sicket trams =D bättre jag fokuserar på mitt!

Puss Lina

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0