You´ve got the style

Jag har lyckats lura på min kära Johan en shoppingrunda med en av mina kompisar, Susanne. Johan tycker inte om att gå på stan och shoppa men med lite förvarning och övertalningsförmåga så går allt.

Jag och Susanne tog oss en promenad nu ikväll och började snacka om killar och vad preferenserna för snygg är och klädstilar och så. Vi kom så fram till att Johan inte har någon stil faktiskt och om Susanne som har träffat honom ca tre gånger eller vad det kan vara också kommit fram till detta så måste det ju faktiskt vara så!

Susanne berättade iaf det att hon har en kompis vars pojkvän bor i London som också han avskyr att handla kläder. De tre hade tagit sig runt på stan. Susanne och hennes kompis hade plockat till sig en massa kläder och tvingat så in honom i provrummen och så hade han snällt fått prova allt de gav honom och en del hade han gillat och en del inte och en del som han inte tyckte om men som han sen efter att ha provat kommit fram till inte var så dumma alls. Nu tyckte jag att det var en förträfflig idé och frågade Susanne om inte vi kunde göra detta med Johan och visst kunde vi göra det sa hon!

Det roliga är ju också att hon och jag har så himla olika stilar så chansen att vi hittar något som Johan gillar blir ju aningens större då så det är väl bra men å andra sidan kanske hon får honom att köpa något som inte jag gillar hmm....aja tror inte den risken är allt för stor. I så fall får jag helt enkelt säga ifrån.

Jag tror att det kommer bli både bra och roligt! Dessutom kommer jag ju kunna få pejl på vad han gillar och inte gillar och kanske ha lite inflytande i en eventuell ny stil....

Sovadags! Hör av mig igen när det stora evenemanget har upplevts!

Hugs and Kisses

Lina

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0