Jobba, jobba, jobba...

Jag gör verkligen inte mkt annat än att jobba just nu...iaf så känns det...men så har jag faktiskt jobbat mer än vanligt de senaste två veckorna eller tre eller vad det blir..

Men nu har de kommit på bara sådär att jag ska börja köra skift...vilket jag inte jättegärna vill. Och inte särskilt bra går det heller. Fast det kommer ju! Är ju helt grön än så länge. Only 4 dagar. Men jag vill faktiskt inte vara skiftledare och behöva ta ansvar för vad och vad de där idioterna på jobbet inte gör! De som är duktiga och vill och sköter sitt jobb är en sak. Alla kan göra misstag men att de i övrigt är en fröjd att jobba med och man har roligt dessutom är ju kanon! Men som sagt...idioterna...suck! Eller rättare sagt...det är personer som inte vill...de vill inte lära sig, de vill inte anstränga sig, de vill inte skita ner sig osv osv de vill bara komma dit och göra så lite som möjligt samtidigt som de får betalt. De kunde jag inte bry mig mindre om! Iaf...tillbaka till ämnet. Jag tycker att det är roligt att lära sig en massa och få mer insikt i varför saker är och ska göras på ett visst sätt osv men jag vill faktiskt inte ha det yttersta ansvaret. Fast när jag blivit mer insatt och fått rutin på saker och ting så kanske det kommer kännas annorlunda. Just nu känns det bara som jag springer runt som en yr höna!! =/ jag trivdes utomordentligt som andreman!

Nu har jag iaf fått flyttat in garderoberna i det lilla datarummet som nu ska bli min klädkammare och åh så bra det blev!
Nu kommer bara det svåra pusslet med var allting ska ligga och så. Jag har fortfarande inte köpt all inredning till dem...den stora i mitten är klar men inte de små på sidorna. Ska åka och köpa lite fler hyllor och lådor och så vid ett senare tillfälle. Jag ska ha världens snyggaste klädkammare sen =D

Usch vad jag är trött idag. Så hemskt trött! Kommer nog försöka lägga mig rätt så tidigt och istället gå upp tidigare imorgon. Är förresten ledig imorgon om jag inte nämnde det tidigare och då brukar jag ju sova tills jag vaknar men jag har en del saker jag vill få ordning på och så och jag har ju varit uppe fem varje morgon de senaste fyra dagarna så om jag går upp säg nio istället så har jag ju egentligen fått värsta sovmorgonen haha! Hur bra som helst!

Nu kommer jag faktiskt inte på så mkt mer att skriva...har faktiskt inte hänt så mkt det senaste. Får återkomma när jag har något intressant och smaskigt att berätta!

Love Lina

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0