Filmkväll

Ibland är det så skönt att kunna umgås med folk på ett mer avslappnat vis. Varför inte en filmkväll??
Det var precis vad jag och Johan gjorde nu i helgen. Vi bjöd över Johans kompis och hans flickvän och käkade fruktsallad och glass och chips och grönsaker med dip och godis och kollade på film efter film. Hur najs som helst. Fast nu har jag gjort det så nu får det gärna bli lite fart igen! Funderar på middag och bio helg nu istället. Det är också jätteroligt och trevligt vare sig man är själva eller ett helt gäng. Jag kanske skulle skippa Johan och dra ihop ett kompisgäng istället...ja varför inte!? Det gör jag. Om han inte måste jobba så kan han ju hänga på om han vill annars så blir det jag och polarna =D Åh så roligt! Hur länge sen som helst som man fick träffa alla kompisarna...undrar om man kan få ihop alla samtidigt...Susanne, Jenny, Malin, Therese och kanske Sebastian också...Jennie, Emelie, Kajsa och vem mer...har jag glömt någon....Ja Marika också såklart! hmm...ingen mer....då är vi en, två ...tio med mig!..varför inte dra med Susannes trevliga kompisar också så blir det typ fem till.

Har smsmat iväg här nu...det blev arton pers minus mig och Johan...hmm fast tre har redan avbokat men de kunde helgen efter istället så det får bli två såna helger =). Får se hur många som svarar ja...verkar som de flesta kan på fredag. Hoppas att det funkar då annars får vi ta det helgen efter eller en annan gång. Verkar som alla var på om de hade kunnat bara och det är ju roligt bara det!

Oj snart läggdags! Den här veckan får jättegärna gå väldigt väldigt fort! Är öppningsvecka så kanske, man vet aldrig.

V

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0