Var Hälsad!

Hej kära internetanvändare!

Jag är en sprillans ny bloggare som inte riktigt än har koll på hur det här fungerar,
men tyckte ändå det lät som en rolig idé.

Jag kommer på den här sidan att skriva om allt som faller mig in och lite till och med tiden hoppas jag att denna sida kommer att växa i takt med mig själv och allt jag lär mig på vägen.

Lite nya kategorier, bilder och färger kommer efterhand eftersom jag ännu inte har riktigt klart för mig hur den här sidan kommer att se ut. Allt jag kan säga just nu är att den kommer handla om vad som händer mig under veckorna, hur jag upplever dessa händelser samt lite godbitar ur vad jag går runt och tänker på under dagarna.

Om ni skulle finna mitt liv något intressant att pejla in så vore det jätteroligt att få göra denna resa tillsammans med er och kommentera gärna inläggen allteftersom jag lägger ut dem med tips och egna åsikter och annat trevligt.

Ha det underbart!

Lina

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0